lunes 02/11/2009

As obras do centro deportivo da auga van estar rematadas a principios de ano

As obras do centro deportivo da auga van estar rematadas a principios do prximo ano, segundo as previsins que manexa o Goberno local de Carral. A nova infraestrutura contar cunhas instalacins teraputicas na que a auga vai ser o elemento fundamental, segundo o Concello de Carral so Casa da Auga da Corua e algn balneario de ltima xeracin posen medios similares aos da nova instalacin que se est a construr en Paelo.

Segundo a empresa adxudicataria da obra, Abeconsa, S.L., xa vai executado un 79 por cento do proxecto e probablemente o centro vai estar rematada o 31 de decembro prximo, que o prazo de execucin estipulado na adxudicacin, por si houbera algn imprevisto a empresa construtora xa pediu unha proroga de un mes. As, nestes momentos estanse a instalar os circutos biosadables, que ocupan aproximadamente a metade dos 800 metros de superficie do edificio.

O equipamento do centro est dirixido ao coidado da sade a travs da auga e conta cun bao de vapor, tamn coecido como bao turco; una Pediluvio, un camio de grava con chorros de auga a diferente temperatura e presin para mellorar a circulacin e a recuperacin muscular dos pes; das duchas biotrmicas, unha delas tamn vai contar con aromaterapia e cromoterapia, unha baeira de hidromasaxe de seis praza e unha piscina de 5 por 4,20 metros preparada para que nela poidan introducirse aparatos destinados a rehabilitacin funcional muscular e sea de persoas con problemas de sade deste tipo.

No que toca a zona deportiva do centro, vai ser complementaria dos circutos de biosalud de auga e vai contar cun ximnasio do redor dos 400 metros de superficie. As instalacins compltanse con unha zona de vestiarios e duchas convencionais.

Actuacin integral
O centro deportivo da auga do Concello de Carral estase a erguer nunha parcela municipal de 3.850 metros de superficie, dos que 800 corresponde ao novo edificio. A parcela estaba ocupada por a piscina municipal e mis por unha pista polideportiva que van ser melloradas. As, o pavimento de formign da pista vai ser mudado por outro de formign especial para a prctica do deporte. O recinto deportivo tamn vai contar cunha zona de aparcamento de 1.590 metros cadrados pavimentados en formign estampado.

Canto a esta nova infraestrutura, o alcalde de Carral, Jos Luis Fernndez Mourio, indicou que unha parte importante da poboacin mis nova do municipio via demandando unhas instalacins deportivas avanzadas.

Mourio, indicou que tamn os vecios de idade van encontrar no centro un espazo adecuado para seguir terapias de mantemento e que as persoas que tean que levar a prctica as prescripcins mdicass de rehabilitacin van encontrar nestas instalacins un sitio coas condicins necesarias para seguir os tratametis.

As obras do centro deportivo da auga estn includas dentro do Fondo Estatal de Inversin Local con un investimento de 810.294,80 euros. A realizacin deste proxecto estn traballando 64 persoas, delas 59 estaban desempregadas e foron contratadas pola empresa adxudicatara.