xoves 27/03/2008

O Concello de Carral apntase aos SMS para informar aos mozos de actividades e axudas

O novo servizo de información a través de mensaxes a móbil comezará a funcionar en poucos días e é totalmente gratuíto

Carral, 26 de marzo de 2008. O Concello de Carral está pondo en marcha un novo servizo de información ao cidadán a través de mensaxes curtas a teléfonos móbiles (SMS). A iniciativa parte da Concellaría de Deportes e Mocidade e abarcará en principio a preto de 1.500 mozos da localidade carralesa.

Mediante este sistema de información, tanto esta Concellaría como a Oficina Municipal de Información Xuvenil (OMIX), darán a oportunidade aos veciños de Carral de estar ao día acerca de todo tipo de actividades, propostas, axudas e subvencións dun xeito áxil, sinxela e eficaz.

O Concello está comezando os trámites para establecer contacto con todos aqueles mozos entre 16 e 35 anos que estean interesados en coñecer de primeira man as novidades que lles afectan. Para comezar a gozar de toda a información no seu móbil só teñen que cubrir unha ficha que lles chegará aos seus fogares por medio de correo ordinario e entregala na Casa dá Cultura ou enviala por mail á dirección: omix@concellocarral.com.

Polo momento a resposta está sendo moi positiva e se a iniciativa funciona trasladarase ao resto de servizos do Concello de Carral.