luns 26/10/2009

O concello de Carral ven de por en marcha unha campaa de reducin de residuos no fogar

O Concellala de Medio Ambiente do Concello de Carral ven de por en marcha unha campaa de reducin de residuos no fogar, con este fin entregou 30 composteiros a outras tantas familias do municipio. Dentro das actividades previstas, na devandita campaa, o prximo mrcores, da 28, haber unha charla sobre a compostaxe domstica na Casa de Cultura de Carral, a partir das 20:00 horas, na que van participar membros da asociacin ecoloxista Adega, na que impartiran nocins de como realizar o compost no fogar.

Desde o departamento de Medio Ambiente pretndese que os vecios vaia adoptando progresivamente este mtodo de reducin de residuos domsticos, que ten entre as sas principais vantaxes: a reducin na cantidade de residuos producidos con destino aos contenedores, o aproveitamento do compost, e a reducin dos costes do transporte e tratamento do residuos. As, estes beneficios traduciranse no aforro dos gastos deste servizo municipal.

Nesta campaa colabora con concello de Carral, Adega e est subvencionada pola Consellera de Medio Ambiente, dentro das actividades de educacin para a sustentabilidade. A campaa vai estar con trpticos formativos nos que se explica o mtodo da compostaxe, ademais doutra informacin de interese. As persoas que se teen sumado a iniciativa e xa posen o composteiro van ter asesoramento e un seguimento da sa labor na reducin dos residuos orgnicos xerados nos seus fogares.