venres 24/07/2009

LUNS 27 DE XULLO REUNIN INFORMATIVA COAS EMPRESAS DE CARRAL

O prximo luns 27 de xullo s 19.30 horas, o Concello de Carral convocou s empresas de Carral no Edificio Social Toito Espieira para informar do novo proxecto de promocin turstica e empresarial.

Con motivo do prximo Xacobeo, o Concello de Carral instalar na praza da Capela unha oficina interactiva e dixital a travs do cal se promocionar o turismo de Carral, informacin municipal e do sector empresarial interesado. Incluir unha pantalla de 55 pulgadas no que se pode levar a cabo emisin de novas, eventos e SPOTs das empresas. Esta informacin verase en outros puntos de informacin existentes en distintas cidades adheridas a este proxecto, centros comerciais, prazas, ao longo do Camio Ingls,... etc.

Se ests interesado pdeste acercar a esta reunin e aumentar canta informacin estimes oportuno. Tamn podes chamar ao Concello 981670002.