luns 22/06/2009

Carral oferta un ano mis o campamento de vern para os mis novos

A concellara de educacin presentou o campamento de vern "Actividades de Vern 2009.- Gozar do tempo libre". A oferta est dirixida a nenos/as de 3 a 14 anos e dar comezo o prximo 6 de xullo, estendndose ao longo de todo o mes.

O horario das actividades ser de luns a venres de 9.00 a 14.00 h, horario durante o cal os raparigos podern gozar de diversas actividades e obradoiros; pintura, abelorios, xogos populares xincanas, actividades de educacin viaria, xogos deportivos de tenis, bril, etc.

Todas as actividades descritas levaranse a cabo nas instalacins municipais (Pavilln do Colexio, Pistas de tenis, etc) mentres que os cursos de natacin tern lugar na piscina municipal do vecio concello de Abegondo.

Para todos aqueles interesados, est aberto o prazo de inscricin, que podern formalizar acudindo s dependencias municipais.

Para mis informacin, os interesados poden dirixirse Casa da Cultura de Carral ou no telfono 981 672580.

Descargar triptico