xoves 18/09/2008

O sbado celbrase o VII Maratn interparroquial de Chave "Concello de Carral"

A Concellera de Deportes do Concello de Carral celebra o sbado da 20 de setembro o VII Maratn interparroquial de Chave "Concello de Carral" en colaboracin co Club de Chave o Pazo de Quembre.

O torneo levarse a cabo na parroquia de Quembre a partir das 17:30h e nel participarn seis equipos: O Pazo de Quembre, Pena Casa Couto, Mulleres Ruris, Paleo Kukas, Xota-M e Cas.

Os enfrontamentos decidiranse por sorteo e o equipo que mis tantos anote, ser o gaador. De igual forma, os xogadores que mais chaves consigan sern os que leven o ttulo de mximo chaveiro federado e non federado. Para todos eles, haber un trofeo que ser entregado pola Concelleira de Deportes, Beatriz Gmez Bouzas.

Ao rematar a parte deportiva, arredor das 20:30h os xogadores tomarn un pequeno descanso para dar paso s 21.30 h cea-baile, a cargo do Concello de Carral, que contar cun total de 150 convidados.

Evento: VII Maratn Interparroquial de Chave "Concello de Carral"
Lugar: Quembre (Carral)
Hora: