luns 16/06/2008

Carral celebrou os seu I Torneo de Tute

O sbado dende as seis da tarde 12 parellas se diputaron o premio do I Torneo de Tute do Concello de Carral.

Xogouse unha primeira rolda, na que as parellas disputaron das partidas a 10 tantos cada unha, resultando gaador o equipo que mis tantos sumase ao final destas. Esta primeira fase tivo unha duracin de das horas e media, e dela saron 6 equipos que se clasificaron directamente (ao resultar vencedores nas sas respectivas partidas) e 2 mis que sacaran mis puntos entre os perdedores. As seguinte fase pasaron 8 parellas.

A segunda parte constou de 4 enfrontamentos, nesta ocasin disputbase unha soa partida, pero a 15 tantos e durou preto dunha hora e media. Dela saron os catro mellores equipos que pasaron s semifinais. Tras un alto no camio despois de catro horas de tute serviuse un refrixerio e disputouse esta fase, o 3 e 4 posto e a gran final, co mesmo formato que a fase anterior.

Finalmente (tras un apertado final por 15 a 14 no encontro para o 1 e 2 posto) os resultados foron:

1. - A parella formada por Chema e Jose Mara. (A Corua)
2. - A parella formada por Del Rio e Fidalgo. (A Corua)
3. - A parella formada por Carlos Barbeito e Santiago (Carral)
4. - A parella formada por Juan e Fraguela. (Tabeaio.-Carral)

Os premios econmicos foron:

1 Clasificado: 1000€+Trofeo
2 Clasificado: 500€+Trofeo
3 Clasificado: 200€
4 Clasificado: 100€

O Concello de Carral, por medio da Concelleira de Deportes, Beatriz Gmez Bouzas, mostrou a sa satisfaccin polo recibimento deste I Torneo de Tute -a pesar de celebrarse ao mesmo tempo que o partido da seleccin espaola de ftbol- e espera que cada ano se sumen mis afeccionados.