mrcores 11/06/2008

Carral organiza o seu primeiro Torneo de Tute

O Concello de Carral por medio da sa concellara de Deportes e Xuventude, organiza para o sbado 14 de xuo, o primeiro Torneo de Tute do municipio.

Todos os amantes deste xogo de cartas estn de parabns xa que ao torneo podern acudir tanto vecios de Carral como aqueles que se despracen dende outros puntos da provincia. A participacin neste certame, o custo de inscricin do cal de 50 euros, d acceso a un primeiro premio que ascende a 1.000 euros. A segunda parella clasificada levar 500 euros, 200 sern para a terceira e por ltimo haber un cuarto premio de 100 euros.

O certame levarase a cabo o sbado 14 de xuo no Pavilln "O Espio" a partir das 18:00 horas. Todas aquelas parellas interesadas en presentarse a este I Torneo de Tute Concello de Carral teen que poerse en contacto antes do 12 de xuo coa Casa d Cultura no nmero de telfono 981 67 25 80.