mrcores 22/10/2008

O prximo domingo o Concello de Carral celebra o seu tradicional magosto

O prximo domingo levarase a cabo en Carral o magosto anual organizado polo Concello. Dende as das de tarde unha grande carpa instalada no Campo da Feira encherase para celebrar un banquete que podern gozar os vecios e vecias de Carral e doutros municipios prximos.

Sen dbida, as autnticas protagonistas desta festa sern as castaas, s que preceder un bo men tpico da poca: empanada, polbo, "carne ao caldeiro", vio ou refresco, sobremesa e caf. Cada porcin de castaas ir acompaada dunha cunca que se regalar en recordo do magosto 2008.

Durante todo o da, que coincide coa feira tradicional de ltimo domingo de mes, a festa estra amenizada por gaiteiros e un do musical que interpretarn en directo pezas tradicionais. O prezo para empadroados -logo de inscricin- de 21 euros, e 25 para non empadroados. Para inscricins ou solicitude de mis informacin o interesados poden chamar ao nmero 981 67 00 02.

Evento: Magosto 2008
Data: domingo 26 de outubro
Lugar: Campo da Feira. Carral.
Inscripcins: 21 empadronados e 25 non empadronados
Informacin: 981 67 00 02/ 981 67 25 80