xoves 17/04/2008

Ao redor de dous mil persoas gozaron da V Feira do Queixo en Carral

A pesar da choiva as queixeiras que acudiron cita carralesa repartiron mis de medio milleiro de queixos do pas

Carral, 14 de abril de 2008. O Concello de Carral celebrou o domingo a sa tradicional Feira do Queixo. Anda que a choiva fixo acto de presenza durante toda a ma non impediu que os amantes do queixo do pas achegsense a Carral e pasasen pola gran carpa instalada fronte ao Concello.

Preto de dous mil persoas entre curiosos e compradores adquiriron, nesta quinta edicin da feira, mis de medio milleiro de queixos galegos. Frescos, mis curados e de teto, pero todos produtos artesns asinados por queixeiras procedentes de toda a comarca. Ademais, xunto Feira do Queixo, celebrouse tamn a feira tradicional na que se pon venda os mellores produtos das hortas do val de Barcia e arredores.

O Alcalde, Jos Lus Fernndez Mourio, saudou persoalmente aos participantes da Feira do Queixo, aos que agradeceu a sa asistencia un ano mis facendo entrega do tradicional obsequio de recordo e un diploma.