mrcores 06/02/2008

O ENTROIDO DE CARRAL REMATA O DOMINGO CO DESFILE DE COMPARSAS

O Concello de Carral contina coas actividades previstas do Entroido, e cunha importante variacin na programacin prevista.

O sbado ter lugar na Casa de turismo rural de Costa da gua un baile de disfraces amenizado polo Do Okey. A festa comezar s 21:30 h, e haber un concurso de disfraces para nenos e adultos.

O final do Entroido ser o domingo, coa celebracin do desfile de comparsas e carrozas. Este desfile, que tia que realizarse o pasado domingo, foi aprazado debido s malas condicins climatolxicas, e ter lugar finalmente na tarde do domingo 10 de febreiro, desde as 16:30 h polas ras de Carral.

O desfile rematar na carpa do Campo da Feira, onde se entregarn os premios e no que se gozar da msica dun grupo musical. A festa concluir co Enterro do Entroido.

As comparsas e carrozas formadas por persoas de Carral, obtern unha axuda de 120 €, e os premios que se repartirn van desde os 400 ata os 100 euros.

Desde o Concello de Carral convdase a todos os vecios a seguir gozando coas festas do Entroido, a poerse un disfraz, e a divertirse nunha fin de semana chea msica e troula.