mrcores 10/02/2010

O venres comezan na praza da Capela os actos do Entroido 2010 de Carral

As festas do Entroido 2010 de Carral comezan este venres coa sentada do Entroido e a lectura do testamento, vai ser s 21:00 horas na praza da Capela. Xa s 22:00 horas ter lugar un baile de disfraces no local social de San Vicente de Vigo, amenizado por un do musical. O sbado haber baile de disfraces nos locais sociais de Cas e Barcia con acompaamento dun do musical.

Os rapaces
Para o domingo o Concello ten preparado un da moi especial para os mais cativos. As, no Campo da Feira ter lugar unha festa infantil dende as 17:00 horas ata as 20:00 horas. Os rapaces tern sa disposicin monitores especializados que lles prepararn todo tipo de entretementos coma: xogos, maquillaxes, globoflexia, entre outras propostas.

Ademais haber unha merenda con filloas e orellas e un concurso de disfraces infantil con agasallos para todos e premios ao disfraz mais simptico, ao mis bonito, ao mis feo e ao mis orixinal. Tamn haber baile de disfraces no local social de Sergude, amenizado por un do musical. Xa para o luns est previsto que haxa bailes de disfraces amenizados por dos musicais nos locais sociais de Quembre e Tabeaio.

Martes de Entroido
O da grande do Entroido 2010 ser o martes, os actos comezarn s 17:00 horas coa presentacin do concurso de disfraces no Campo da Feira. Xa s 17:30 horas ter lugar o tradicional desfile de carrozas e comparsas polas ras de Carral coa charanga Ruada.

Tralo desfile, s 19:30 haber baile do entroido na carpa do Campo de Feira amenizado por un grupo musical e con degustacin de lacn e orella. Tamn ser este o momento no que se coecer aos premiados no concurso de disfraces de adultos. As festas rematarn co enterro do Entroido s 23:00 horas.

Axudas s comparsas
Para animar a todos os carraleses a participar nestas festas, o Concello repartir axudas de 120 euros para carrozas e comparsas do municipio que se inscriban antes do 8 de febreiro na Casa da Cultura e que tean entre os seus compoentes a 10 empadroados no municipio.

Os premios de este ano para os gaadores do concurso de disfraces na modalidade de carrozas sern de 400 euros para o primeiro, 300 euros para o segundo e 200 euros para o terceiro. Pola sa banda as comparsas gaadoras recibirn 300 euros a primeira, 200 euros a segunda e 120 euros a que quede en terceiro lugar. Os actos do Entroido 2010 de Carral estn organizados polo concello de Carral.