mrcores 04/03/2009

PROGRAMA MADRUGADORES NO CONCELLO DE CARRAL

O Concello de Carral, dende a Concellera de Educacin e en colaboracin coa ANPA Ana Lastra do CPI Vicente Otero Valcarcel, inician os pasos para levar a cabo un novo servizo para as familias de Carral: o PROGRAMA MADRUGADORES a partir do comezo do novo curso 2009/2010.

O programa madrugadores pretende ser un servizo que axude na conciliacin laboral e familiar. Consiste en dar apertura ao centro educativo antes das 9.00h da maan. Desta forma, os pais e nais que tean que ir a traballar podern deixar aos seus fillos ao coidado de monitores no colexio antes de comenzar as clases. Podern almorzar na casa ou levar o almorzo ao cole.

O prazo de preinscricin remata o 6 de marzo para os xa escolarizados e o 30 de marzo para que comezan este ano por primeira vez no CPI Vicente Otero Valcarcel.

Para mis informacin e entrega das follas de preinscricin poden chamar ao departamento de Educacin 981672580-981670002 a Casa da Cultura ou ao Concello

Descargar preinscripcin