xoves 22/10/2009

Este domingo celbrase a VI Festa do Magosto e a I Xuntanza Palilleira de Carral

A VI Festa do Magosto e a I Xuntanza de Palilleiras de Carral centra a oferta de ocio promovida polo concello de Carral para este domingo. Canto a sesta edicin do magosto,vai reunir o redor de 300 comensais nas carpa instalada no campo da feira de Carral.

As, a partir das 14:00 as persoas que se tean apuntado ao magosto, o prazo vai estar aberto at a mesma hora do inicio do xantar, van poder participar nunha comida a base de empanada, polbo, carne ao caldeiro vio, refrescos, postres e caf e unha cunca de castaas. A festa vai estar animada por un do musical

As persoas interesadas en acudir ao xantar do campo da feira poden apuntarse no centro social Toito Espieira, esta ma a listaxe xa a polos 175 comensais. Os prezos son para empadroados no concello de Carral, 20 euros; para os non empadroados, 25 euros e para os nenos e nenas 10 euros, todos os prezos son por persoa.

Palilleiras
No que toca I Xuntanza de Palilleiras de Carral vai reunir ao redor de 120 palilleiras de Carral e dos concellos limtrofes de Abegondo, Culleredo e Cambre, fundamentalmente. A reunin de aficionadas a palillar vai ter lugar nunha carpa instalada a caron da Igrexa, a poucos metros do campo da feira de Carral. Segundo a concellera de Cultura, organizadora do acto, vai haber tamn unha exposicin de encaixe e sorteo de agasallos entre os participantes.

A Concellera de Cultura decidiu levar adiante este encontro de palilleiras debido ao interese que esta artesana ten no municipio. Neste sentido, hai que destacar a labor neste campo da Asociacin de Vecios de San Vicente de Vigo e s asociacins de palilleiras de Quembre e Tabeaio, estas das ltimas nacidas como resultado do traballo realizado desde o Concello de Carral na promocin desta recoecida artesana.