luns 29/06/2009

Novos equipamentos culturais

O Concello de Carral comezar nos vindeiros das a dotacin de novos espazos para a realizacin de actividades culturais.

Est prevista que a actual sala de exposicins da Casa da Cultura se convirta nunha sala para audiovisuais e conferencias, equipada con 50 butacas e equipo de imaxe e son.

No novo edificio social Toito Espieira habilitarase a sala multiusos para que tamn poida ser utilizada como sala de exposicins, mellorando as as actuais condicins existentes na Casa da Cultura. Esta nova sala permitir acoller mostras de maior tamao, facilitando ademais as labores de montaxe e presentacin.

Na sala de audiovisuais a Concellera de Cultura ten previsto manter un programacin de cine, as como comezar ciclos de conferencias e xornadas.

Para levar a cabo estas das novas instalacins contouse coa colaboracin econmica da Deputacin Provincial da Corua.