xoves 16/10/2008

Carral acolle a exposicin didctica "Galicia, conservando a natureza"

A Concellera de Medio do Concello de Carral, a cargo do edil Manuel Snchez Bascoy, preprase para acoller a Exposicin didctica "Galicia, Conservando a natureza". Trtase dunha proposta da Consellera de Medio Ambiente e Desenvolvemento Sostible que pretende que todos os galegos e galegas coezan os principais valores ambientais e patrimoniais que fixeron merecedores da proteccin aos distintos espazos naturais de Galicia (Parques Naturais, Parques Nacional e Rede Natura 2000).

En Carral a mostra estar exposta ao pblico na Casa da Cultura entre o 21 e o 25 de outubro. Por medio de paneis explicativos intentarase concienciar e sensibilizar da importancia destes espazos protexidos para a conservacin da nosa biodiversidade.

Mediante esta exposicin poderase admirar a beleza dos parques Naturais das Illas Atlnticas, Corrubedo, s Fragas do Eume ou o monte Aloia -entre outros- as como coecer de preto que a Rede Natura 2000, as sas localizacins e as do resto de espazos protexidos da nosa comunidade.

Ademais est prevista a organizacin de diversas visitas guiadas -logo de inscricin- a esta mostra didctica, as como actividades e sadas para os nenos e nenas dos colexios carraleses, dende segundo ciclo de Primaria ata a ISO.

Lugar: CASA DA CULTURA
Datas: 21 AO 25 DE OUTUBRO de 2008
Horario:

De 9 .00 a 15:00 y de 17:00 a 22:00.
Sbado de 10:00 a 13:30 y de 16:30 a 20:00.
Informacin:

Para mis informacin ou inscripcin as visitas guiadas, chamar a Ayuntamiento 981 67 00 02.