luns 11/08/2008

O Alcalde de Carral visitou a Expo Zaragoza xunto a medio centenar de vecios

Unha expedicin de medio centenar de carraleses visitou a Expo'08 xunto ao Alcalde de Carral, Jos Luis Fernndez Mourio e a Concelleira de Cultura, Mara Jos Garca Faria.

Durante catro das o grupo gozou da Expo e o seu mbito as como daquelas paraxes mis interesantes do traxecto ata a Comunidade Aragonesa.

A iniciativa, nacida dende a Concellera de Cultura do concello co obxectivo de achegar distancias entre culturas e gozar da grande oportunidade de visitar unha Exposicin Universal, resultou unha grande experiencia para todos os integrantes da expedicin.

A visita aos pavillns da Expo foi sen dbida o mis destacado e o que mis impresionou a todos, anda que tamn tiveron tempo libre para gozar de Zaragoza e de todo o que ofrece a capital aragonesa.