martes 08/07/2008

Arrancan Noites de Cine coa proxeccin do filme "Pequena Miss Sunshine"

O Concello de Carral, por medio da Concellera de Cultura e o programa "Noites de Cine" da Deputacin de A Corua, comeza o xoves o ciclo de cinema de vern que levar ao municipio carrals a proxeccin de tres pelculas.

Encrgase de abrir a tempada de palomitas ao aire libre "Pequena Miss Sunshine" (2006), pelcula americana galardoada con dous Oscar, ao mellor guin e ao mellor actor. O filme, proxectarase o xoves 10 de xullo s 22:30 h no Centro Socio Cultural de Quembre, e, sempre que o tempo o permita, ser no exterior.

A pelcula relata a historia da familia Hoover, cando un golpe de sorte leva a Olive, a filla pequena, a ser invitada a participar nun concurso de beleza infantil en California. A familia inicia aqu un traxicmico periplo de tres das cheo de tolas sorpresas que lles leva ao grande debut de Olive, que cambiar a esta familia de inadaptados dunha forma que nunca imaxinaran.

As prximas citas sern o sbado da 19 de xullo, en San Vicente, coa proxeccin de "Eragon", e o 3 de agosto en Carral poderase gozar da pelcula "Terra".

Evento:
Proxeccin, "Pequea Miss Sunshine"
"Noites de Cine"
Lugar:
Quembre (Centro Socio Cultural)
Carral
Data: Xoves, 10 de xullo