martes 29/04/2008

Os mozos de Carral e Teo renden homenaxe aos Mrtires

Máis dun centenar de alumnos de 3º e 4º da ESO do CPI Vicente Otero Valcárcel e o IES de Cacheiras recordaron hoxe en Carral os fusilamentos de 1846 con distintos actos

Carral, 24 de abril de 2008. Esta mañá máis dun centenar de estudantes de Carral e Teo celebraron o aniversario dos Mártires de Carral con diversos actos nos que recordaron os feitos ocorridos en 1846.

Os alumnos do Vicente Otero Valcárcel e o IES de Cacheiras (Teo) foron recibidos polo Alcalde, José Luís Fernández Mouriño, e varios concelleiros para posteriormente todos xuntos realizar o traxecto da Ruta dúas Mártires ata o Cemiterio de Paleo, onde están enterrados. Unha vez alí, levou a cabo a lectura dun fragmento do poema “Berro en lembranza dous herois de Carral”, do escritor ao que este ano se lle dedican as Letras Galegas, Álvarez Blázquez. Tras este momento, o grupo regresou andando ata o concello onde se lles ofreceu un xantar para terminar ao mediodía cunha ofrenda floral dos estudantes no Monumento aos Mártires situado na rúa principal de Carral.

O Concello participa tamén durante os próximos días en diversos actos de recordo ao pronunciamiento do comandante Solís que acabou co fusilamento dos Mártires de Carral o 26 de abril de 1846.

O sábado ás 20:30h levará a cabo a ofrenda floral do concello ante o Monumento aos Mártires e posteriormente, no Campo da Feira, a representación da obra de teatro de Manuel María “Abril de lume e ferro” organizada pola Asociación Cultural e Teatral de Carral e na que colabora o concello.