xoves 14/05/2009

Carral brilla no Campionato Galego de tiro olmpico

De extraordinario pdese calificar o triunfo obtido polo equipo categora cadete de Carral no campionato galego de carabina celebrado en Lugo, ao clasificarse por primeira vez campin autonmico de tiro con escopeta de balines.

sa vez o tirador carrals Ivn Lesta, gaou a medalla de ouro, ao clasificarse brillantemente en primeiro lugar na sa proba, cunha marca de 356 puntos. O terceiro lugar e medalla de bronce gaouno o novo tirador de Carral, Pablo Regueiro Morandeira e o cuarto lugar foi tamn para o tirador do Club Carral, Daniel Pracer. Estes tres tiradores formaron o equipo que conquistou a primeira praza nos campionatos autonmicos de tiro, seguidos do equipo da Hpica da Corua, do Club de Campo de Lugo A e B e do de Orense.

Tamn participou o tirador local Diego Fernndez Queijeiro, que se clasificou sexto coa sa mellor marca persoal.

Todos estes tiradores pertencen s Escolas Deportivas Municipais do Concello de Carral, algn ata se iniciou este mesmo ano, o que demostra o interese do Concello en manter e protexer estas aulas de ensino que benefician aos mozos con novas promocins deportivas que lles poidan introducir na formacin de novos valores.

En pistola categora xuvenil, outro gran triunfo de Miguel Snchez Gmez, permitiulle gaar a medalla de prata coa extraordinaria marca de 558 puntos, s batido polo tirador lucense Marcos Veigas que chegou ata os 560 puntos.

Miguel Snchez realizou unha notable mellora desde que acode s concentracins do equipo nacional espaol chamado polo seleccionador nacional que o proclamou como unha futura figura deste deporte.

As Escolas Deportivas Municipais estn dirixidas polo prestixioso adestrador Jaime Gonzlez Chas, nico adestrador nacional que fixo os cursos internacionais da ISSF.

Para rematar felicitar ao Club Carral de Tiro Olmpico polos xitos dos seus tiradores e ao Concello de Carral polo apoio que presta s Escolas Deportivas Municipais.