mrcores 06/05/2009

Un ano mis a ximnasia rtmica da comarca dase cita en Carral

O pasado, sbado 2 de maio o concello de Carral celebrou unha nova edicin do Certame de Municipal de Ximnasia Rtmica. Neste xa clsico evento deportivo, participaron mozas das escolas e clubs como "Fogar de Santa Margarita", Club Tempo, EDM Carral, EDM de Abegondo, CEIP A Rabadeira e a Escola de Ximnasia Acordes, abarcando as un enorme abanico representativo de toda a comarca coruesa.

En total contamos con 148 ximnastas, que desenvolveron un total de 27 actuacins, tanto colectivas como individuais, e ao redor de 300 espectadores, entre familiares e espectadores. As idades das deportistas oscilaron entre os 5 anos das mis precoces e os 16 das mis "veteranas".

A xornada deportiva comezou s 17.05 h no pavilln municipal de Carral, e ao longo da hora e cuarto que durou a exhibicin, as ximnastas amosronnos o seu dominio en diferentes disciplinas deste deporte, como mans libres, pelota, cinta e aro. Unha vez rematada a actuacin, sobre as 18.20 h, a concelleira de deportes de Carral, Beatriz Gmez Bouzas e a sa homloga no concello de Abegondo, Cristina Rabn, fixeron entrega a todas as deportistas dunha medalla conmemorativa do certame, e dun ramo de flores a cada un das entidades invitadas ao mesmo.

Novas actividades

Doutra banda, a concellara de deportes, est ultimando os preparativos para a realizacin dos seguintes eventos deportivos; o Paso de Grao de Judo, que ter lugar o 17 de maio no pavilln municipal de Carral e no que os mozos yudocas da comarca coruesa examinaranse para alcanzar un maior grao no dominio desta arte marcial. Finalmente, o sbado 30 do mesmo mes ter lugar no pavilln municipal do Espio, clausraa das escolas deportivas, culturais e educativas municipais, acto en que participarn ao redor de 600 alumnos/as.

Todas estas actividades continan o programa de promocin e fomento do deporte que o Concello de Carral, mediante o seu departamento de deportes, est desenvolvendo durante este ano 2009. Con este programa deportivo, a autoridade municipal pretende potenciar a prctica deportiva no termo municipal e en especial entre un sector da poboacin tan sensible como o infantil.