venres 05/09/2008

Catro das de intenso deporte con motivo das Festas do Socorro en Carral

A Concellera de Deportes do Concello de Carral traballou duro para ofrecer aos carraleses un bo nmero de actividades deportivas durante as festas do Socorro que acaban de comezar.

O pistoletazo de sada do deporte ser o sbado s 18:00 co Torneo de Chave "Festas do Socorro, actividade organizada polo Concello en colaboracin co club de Chave de Ans. Participarn seis equipos e aquel que mis tantos consiga levarase o trofeo. Levarase a cabo no Campo da Feira.

O domingo ser un dos das grandes, s 17:00h nas pistas municipais disputarase a final do Torneo de Tenis, categora junior, que leva celebrando durante todo o vern. Os seniors disputarn o ltimo partido s 18:30 e ambos os dous encontros sern ao mellor de tres sets. En total mis de trinta tenistas competiron neste torneo estival de Carral.

Tamn o domingo a partir das 18:00h comezarn as finais do VI Torneo de de Ftbol Sala Feminino, o terceiro e cuarto posto disputarase entre as 18:00 e as 19:00h e posteriormente levar a cabo a gran final sendo a entrega de trofeos a partir das 20:15h. Todo iso se levar a cabo en pavilln do colexio Vicente Otero.

Por ltimo o martes, entre as actividades organizadas pola Concellera de Deportes dirixida por Beatriz Gmez Bouzas, disputarase tamn a grand final de Torneo de Ping- Pong disputado durante o vern nas instalacins das piscinas municipais de Carral por mis dunha vintena de afeccionados. Ser a partir das 18:30h.