martes 27/04/2010

ABERTO O PRAZO DE PREINSCRICIN PARA O CURSO DE PANADERIA QUE SE IMPARTIR NO CONCELLO DE CARRAL PROMOVIDO POLA EXCMA DEPUTACIN DA CORUA E COFINANCIADO CON CARGO AO FONDO SOCIAL EUROPEO

O prázo ábrese dende o 5 de abril ata o 30 de abril para todas as persoas interesadas.

En cada unha das zonas desenvolveranse distintas accións formativas nas que calquera persoa que cumpra os requisitos e que esté empadroada nalgún dos concellos que formen parte dunha zona poderán inscribirse e participar no/s curso/s que se imparten na mesma.

ZONA 10

Carral, Cerceda, Frades, Mesía, Ordes, Oroso, Tordoia, Trazo

Os cursos aos que poden acceder as persos empadronadas nestes concellos son:

CARRAL: PANADERÍA

ORDES:MONTAXE E MANTEMENTO DE INSTALACIÓNS SOLARES TÉRMICAS

O curso de Panadería de máis de 400 horas inclúe os módulos de elaboracións básicas de panaderia e bolleria:elaboración, almacenaxe, decoración e envasado.

O lugar de impartición será nas aulas de formación do Concello de Carral e nunha panadería carralesa.

Límite de prazas. Documentación necesaria:

Ficha inscrición

Fotocopia DNI

Fotocopia tarxeta de demandante de emprego

Certificado de empadronamento

Informe de vida laboral actualizado

Copia de titulación que acredite a posesión de formación académica e ou profesional

Documentación que acredite experiencia relacionada coa formación a impartir

Para máis información ou inscricións poden achegarse ao Concello de Carral e preguntar por Beatriz ou chamar ao 981670002 ou no email educacion@concellocarral.com