xoves 12/11/2009

O CONCELLO ABRE O PRAZO PARA APUNTARSE AO PROGRAMA "XUNTOS POLO NADAL"

O Concello ten aberto o prazo de inscricin para participar no programa "Xuntos polo Nadal", promovido pola Xunta de Galicia e dirixido s persoas maiores e con poucos recursos que non teen con quen pasar o Nadal.

Os maiores do Concello de Carral podern gozar de xeito gratuito dunha estada na residencia de tempo libre do Carballio (Ourense) dende o da 23 decembro ao 1 de xaneiro de 2010. O programa pretende que os maiores que se atopen ss, pasen estas datas do Nadal acompaados e nun clima de convivencia e participacin.

Esta iniciativa est dirixida a persoas maiores de 65 anos ou pensionistas maiores de 60 con baixos ingresos, que residan en Galicia, se vaian por s mesmos e que non padezan trastornos mentais ou condutuais.

As persoas interesadas en participar neste programa debern presentar a sa solicitude no departamento de Servizos Sociais, no edificio Toito Espieira, antes do da 26 de novembro. Para mis informacin poden chamar telfono: 981 61 35 20.