venres 06/11/2009

O Plan Director de Infrestructuras do Concello de Carral vai supor un investimento de 12 millns de euros

O alcalde de Carral, Jos Luis Fernndez Mourio, fixo esta ma unha valoracin positiva da reunin mantida esta semana coa presidenta de Augas de Galicia, Ethel Vzquez Mourelle. As, Fernndez Mourio destacou que a responsable de Augas recoeceu a coincidencia de obxectivos entre o Plan Director de Infraestruturas do Concello de Carral e as directrices marcadas pola Consellera de Medio Ambiente Territorio e Infraestruturas para o saneamento integral dos municipios de Galicia, e en especial para os municipios na rea de influencia das grandes cidades, como e o caso de Carral.

Actuacins que se iran levando a cabo por fases entre a Consellera de Medio Ambiente, Augas de Galicia e o propio Concello de Carral. O alcalde tamn quixo facer patente a colaboracin de Emalcsa -Empresa Municipal de Augas da Corua- no futuro desenvolvemento do Plan Director de Infraestruturas de Carral.

Referente de colaboracin
Neste sentido, Fernndez Mourio destacou a traxectoria de colaboracin que seguen, desde hai anos, o Concello de Carral e mis Emalcsa, que a empresa concesionaria do subministro de auga potable en Carral. As, esta experiencia de traballo pode servir de referencia aos concellos da rea metropolitana da Corua, nestes momentos nos que se est a xestar o proceso de construcin dun grande consorcio de municipios.

As, a xuzo de Mourio a relacin entre Emalcsa e o Concello de Carral ten o suficiente percorrido no tempo como para coecer as fortalezas desta unin, en beneficio dos intereses dos vecios de Carral, que pode ser extrapolable ao resto dos concellos implicados na creacin da nova entidade xestora dos servizos da grande rea metropolitana da Corua. O alcalde manifestou a sa disposicin a colaborar coa sa experiencia nestes obxectivos comns para a comarca.

Inundacins
Canto o tema das inundacins que se producen no casco urbano, nas zonas adxacentes Nacional 550, o alcalde de Carral indicou que Augas de Galicia xa est a facer os estudos sobre o terreo. Todo indica a que o problema ven causado polo deficiente canalizado das augas pluviais e dos pequenos cauces que exiten no lugar.

Cando se levou a cabo hai 15 anos a ampliacin da devandita va de comunicacin , que cruza o centro da vila, non se realizaron as obras de conducin de pluviais e os cauces non se canalizaron correctamente. Mourio indicou que segundo Augas de Galicia a obra non e sinxela pero que se est a traballar para encontrar unha solucin definitiva a este problema.