luns 17/08/2009

O CONCELLO DE CARRAL CONVOCA AS SUBVENCINS MUNICIPAIS

O alcalde ven de aprobar as bases que rexer a convocatoria de subvencins municipais destinadas s entidades non lucrativas para a realizacin de actividades e investimentos. En total destnanse 22.000 euros a estas axudas.

Podern solicitar estas subvencins as asociacins veciais, culturais, deportivas, xuvens, de pais e nais de alumnos, de mulleres e as comisins de festas. Deben figurar inscritas no Rexistro municipal de entidades non lucrativas.

O prazo para presentar as solicitudes comezar ao da seguinte da publicacin da convocatoria no Boletn Oficial da Provincia, e estar aberto ata 20 das despois. As entidades interesadas podern solicitar informacin sobre as subvencins nos departamentos de Cultura, Deportes e Educacin.

As bases e impresos xa se poden descargar desde esta mesma web, accedendo no men principal ao enlace Subvencins Municipais 2009.

Descargar bases subvencins municipais
Descargar impresos subvencins municipais