venres 14/08/2009

V FEIRA DO CABALO 30 DE AGOSTO DE 2009

O prximo 30 de agosto celbrase a quinta edicin da FEIRA DO CABALO no Concello de Carral. O lugar de celebracin ser mis amplo que en anos anteriores ocupando a mesma finca para os concursos e as exhibicins. Na ra Manuel Jess Mndez Ba que est detrs do Concello.

A organizacin ten previsto comezar o evento s 10,00 h da man alongando as actividades como se pode ver no cartel ata rematar as 18,00 h coa entrega de trofeos. Haber premios en metlico en trofeos con escarapela para os cabalos. Aos Cabaleiros concursantes daremoslle un vale para xantar.

Invitmosvos a todos a participar neste evento no que podedes disfrutar un da diferente en familia visitando e comendo en Carral e coecendo as distintas razas de cabalo existentes as como a exhibicin de rejoneo, garrochas, sevillanas, ..etc

PROGRAMA -CARTEL